Post by specadbulbersbi on Feb 23, 2022 14:44:46 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Archery Battle 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Archery Battle 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke poeng hack ▞▞▞
▞▞▞ Archery Battle 3D 2022 version ▞▞▞
1: Jeg elsker dette spillet, men...hvordan får du 13 millioner mynter på 15 minutter. 2: bingo er rigget for å få deg til å tape når du har 1 rute til en seier det endrer vinden.....Jeg vet dette fordi jeg vet hvor jeg skal sikte. Eller det du hjelper den andre spilleren i alle 5 skuddene. 3: Jeg har tapt mange spill på grunn av at serveren din sviktet...jeg kan treffe det samme merket to ganger før det registreres....ikke min enhet som gjør dette. 4: hvorfor spiller jeg de samme 4 eller 5 spillerne hele tiden
Elsker det!Veldig intenst når du tror du er så nøyaktig med nå, spesielt når målbrettet beveger seg 🎯. Du innser at du er i ferd med å gå av eller til tider er helt av eller der borte, noe som gjør at jeg ler 😂 det er jeg savner det langt! Am like. Wwwhaat!!!!!! 😂 😂 😂 😂 Det holder deg fokusert! Jeg elsker det!🎯
Bra spill å spille for å slappe av og drepe litt tid. Har en veldig merkelig måte å holde poeng på. Scorer ikke på samme måte hver gang. Jeg tror det er fordi det er rettet mot å hindre deg i å komme videre, slik at du vil bruke mer penger. Det er fortsatt morsomt å spille.
Det er virkelig et morsomt og solid spill, kontrollene er perfekt. Du vil definitivt få timevis med moro ut av dette spillet
veldig bra
Archery Battle 3D Спортни akf
Jeg vet ikke, jeg vet ikke, men hver gang jeg ser ut til å skyte, hopper målet til fots, hvorfor kan du hjelpe meg, jeg er lei av å miste tingene mine
Denne gm er veldig gøy, bt baugen beveger seg for mye,....... Jeg hater flyttemålet👎👎
Elsket dette spillet for mye 😍😍😍
Dette spillet trenger oppdateringer Hver gang jeg starter en utfordring for eksempel (800 hvis jeg vinner bør det være 1600), men alt jeg får halvparten av det. Hver gang
Programmeringen din av robotene dine som utgir seg for å være menneskelige "spillere" er rett og slett forferdelig. Den ene runden gjør de veldig forutsigbare feil og den neste er de helt uslåelige. F@#$ herfra... fiks dette søppelet. Har potensial til å være morsomt ellers...
Kan ikke koble til applikasjonen er ikke oppdatert
Bare et nytt spill for å vinne. Når vil disse utviklerne lære, folk flest er ikke så dumme som ikke ser alle disse riggede spillene for å tjene penger. Denne er ikke annerledes. Bruker falske spillerprofiler som roboter for å rense deg ut. Vinnepenger er også lave sammenlignet med oppgraderingspriser. Nok et spill er slettet!
Akkurat det er et bra spill, men etter en stund, det som skjer er at det begynner å fryse og det sier timeout Jeg sjekker internett-Wi-Fi og det er fulle stolper så det gir den andre spilleren gevinsten ufortjent og stjeler i utgangspunktet myntene dine. flott spill, men det er en sann skuffelse om spillet
Veldig moro. Ett problem. «Request Server Timeout» dukket opp på skjermen gjentatte ganger under spilling, og ingen av poengene mine ble telt. Fortsatt å få 0 mens andre spillere fortsatte å få poeng. Ikke sikker på hva som skjedde. Jeg har 4GLTE og har aldri opplevd slike problemer før.
Greit tidsfordriv.. men som vanlig litt mye reklamemas.
3 stjerner fordi du ikke kan vente 5 minutter på en anmeldelse, ellers virker det bra så langt. Hadde vært flott å faktisk ha spilt i 30 minutter og finne ut av det før jeg vurderte det, men dine valg utviklere.
Virker ganske kult til å begynne med. Inntil du skjønner at dette spillet vil gi deg penger uten stans. Jeg kjøpte et nivå 6 Champion-deksel og tusen edelstener for $9,99. De ga meg edelstenene de aldri ga meg. Jeg er forbanna.
Dette er et flott spill, det har knapt noen annonser og vi er veldig gøy. Du kan låse opp alle slags ting som er morsomme og kule.
Som om spillet har annonser i det greit, men så legg inn en annonse som sier lær mer nederst i annonsen og fryser hver gang det eneste du kan gjøre er å starte spillet på nytt, det begynner å bli piss dårlig spill på grunn av læren mer
Det er et flott spill, men det som ødelegger det er mengden bots du spiller opp mot.
elsker dette spillet!! Jeg tror flere bruker mer tid på én bue og prøver å få fart på kreftene på én enkelt bue i stedet for å kjøpe den neste plenen med høyere kraft, for hvis du ser nøye etter, er det mindre avstand mindre kraft mindre nøyaktighet og da må du jobbe med langt tilbake, men jeg er enig med andre i at noen ganger vil folk kjøpe pengebunten på lager veldig raskt, og de jeg liker å spille nå og da fordi jeg nettopp har jobbet meg opp i måneder og måneder og måneder nå for å få til T
Comics Bob თავსატეხი bpd
Tåler ikke det tilfeldige utvalget av spilleregler, tell opp/best av 3.
Jeg mottar fortsatt kort fra kister som allerede har nådd maks.nivå. hvis det er en feil, vær så snill, fiks det ASAP. Hvis ikke er det så dumt. )))
Morsomt konsept...spillet fryser og du taper runder...ganske kjipt
Rush-modus er veldig dyrt Jeg hadde ikke denne opplevelsen 4-stjerners på grunn av karrieremodus Jeg likte ikke karrieremodus fordi dette er veldig enkelt
Alltid tilkoblingsserver. Hvorfor? Hva er problem? Internett-tilkoblingen min er stabil. Fordi jeg spiller et annet online spill også.
Pengegrep. Når du begynner å lage mynter i spillet, er du alltid satt opp mot motstandere med urealistiske ferdigheter og mye bedre utstyr, nesten som om de er roboter. Ikke verdt installasjonen.
Utrolig jeg liker hvordan de legger ut online og du får spille mot andre spillere...Jeg ELSKER DETTE SPILLET!!!!!!!
Det er et godt spill for politiet
Archery Battle 3D 스포츠 gyn
Veldig avslappende og tilfredsstillende. Jeg skjøt piler i det virkelige liv og jeg elsker disse spillene.!!! Fortsett med dem!!! Oppdater meg på ditt siste 🏹-spill 🎯.!! Jeg elsker dem så mye. Takk dere!!!, Elsker Mike G
Archery Battle 3D Sports jxwa
Dette spillet er veldig morsomt, selv om jeg er ganske sikker på at alle robotene deres er, men det er fortsatt veldig morsomt å prøve å treffe målet
Ingen knapper for å legge til venner eller søke etter folk, og jeg lastet bare ned dette for å se om jeg kunne spille med vennen min direkte. Spillet er ikke så verst i seg selv; det kan til og med være for enkelt. Brukergrensesnittet kan også bruke en oppgradering.
Avinstallert. Spillet er fullt av roboter og rigget. Når du vinner, vil spillet gi dine perfekte skudd, skudd du nettopp har laget som 20 på rad, og plutselig går du glipp av. Innrettet mot å få deg til å bruke penger. Fix er inne.
Jeg vil gjerne gi dere 5 stjerner, men jeg trodde det var noe galt med minispillene deres "spin og vinn". til og med wifi-signalet mitt var godt og sterkt, det fortsatte å si nettverksfeil rett etter at jeg så noen annonser., folkens finne en måte å fikse det på.
Flink
Flott tidsfordriv
Archery Battle 3D Sport lojg
Det var bra i begynnelsen.. Men oppdateringene har drept det.. Har du installert det etter å ha spilt kontinuerlig i 3 måneder..
veldig hyggelig, men er aktuelt for tre stjerner
Ikke mer enn 3 ☆-er fra meg.
Bots er legit søppel, spillet får det til å se ut som du spiller mot faktiske mennesker. Men de skyter alltid rett etter deg og bruker nesten like lang tid på å ta et skudd som deg. Gå figur.
Bra spill, bare åpenbar AI når de vil ha pengene dine.
Kan være flott, men seriøst feil, og jeg har en Samsung s20 pluss! Ikke jevn og pauser.
hver dag å spille får jeg en daglig belønning og jeg elsker den daglige belønningen fordi hvis du døde på spillet når du slipper å starte på nytt og jeg liker ikke å starte på nytt fordi det tar lang tid, men nå som jeg fikk nei penger daglige belønninger og noen ganger dør jeg ikke bite så du burde virkelig få dette spillet
Dette spillet er bra, men det er ikke nok chatteord, så jeg ga det 3 stjerner